• وبلاگ : جواب سوالات
  • يادداشت : ارتباط با نامحرم
  • نظرات : 15 خصوصي ، 85 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + مهرداد 
    سلام و خسته نباشيد

    خاستم ببرسم اگر روحاني زنا کند تکليفش چيست .ايا اين جناب ازادس ايا شما روحانيون ازاادين همه کار کنين.ايا اسلام که ميگين اين اختيارو بهتون داده..من اسم شمارو نميدونم و قصد بي ادبي و جسارت ندارم..روحانيوني هستن که به عينه ديده شده با دختران باکره مردم رابطه سکس دارند..و اونهارو به شدد مورد ازار اذيت قرار ميدن..حتي گزارش دادن به حوضيه علميه ولي فقط تنها کاري که کردن از اين مسجد برداشتن گذاشتن اون يکي مسجد..ايا با عوض کردن مسجد گناه شسته ميشه.ايا قراني که ميگرين دستون ميدونيد چيه ايا قبل اين که دست به کلام خدا بزنين حرمت اونو ميدونين چيه..من با شما کاري ندارم ..نميشناسمتون اتفاقي به اينجا اومدم ..با چيزاي که خوندم معلومه فردي عاقل و پرهيزکاري هستين..روحاني هست دختر بازي ميکنه..روحاني هست سکس ميکنه .چرا چون اخونده اخوندا ازادن چون صيغه بلدن ..اخوند از همه دولت ازاده.اگه نبود حوضه علميه ببا اين روحاني برخورد ميکرد..لازم به ذکر است که هم تلفني هم حضوري هم توسط يکي از همکاراتون به حوضه اطلاع داده شده..مدرک ارائه شده ..فکر نکنين که باد هوا ميگم..ايميلمو گذاشتم فکر نکنين ميترسم يا از خودم چيزي ميگم..اينا نه با يکي بلکه با خيليا بخاطر روحاني بودنشون خيانت کردن..فقط ميخام بدونم ايا حوضه با شما يکيه ..ايا روحاني اجازه داره به ناموس مردم دست درازي کنه..مگه خدا رو نميشناسين ..مگه قران رو نخوندين..مگه خودتون نميگين اخرتي هست..جهنمي بهشتي هست ..من بشما بي ادبي نميکنم ..
    پاسخ

    سلام زنا گناه بزرگي است و براي همه حرام است و فرقي نمي کند شخص چه منصب و مقامي داشته باشه براي همگان حرام است. و اگر روحاني اين کار را بکنه گناهش از ديگران به مراتب بزرگتر و زشتتر است ...اما علت اين که حوزه علميه مربوطه برخورد نمي کند را نمي دانم .اما اگر ازدواج موقت باشد که شرعا حلال است و البته نه با دختر باکره بلکه با زن بيوه و مطلقه و البته اگر دختر باکره هم از 30 سال بيشتر داشته باشد مي تواند بدون اجازه پدرش صيغه بشود. اگر هر کسي از هر شغل و صنفي که باشد ازدواج موقت انجام بدهد کارش حلال است البته در صورتي که شرايط را راعايت بکند.
    + بنده خدا 

    سلام شما خيلي آدم خوبي هستي منم ازت خوشم اومده اي کاش ميشد تورو ببينم کمتر سايتي اينطور واضح درمورد مسائل مختلف با جوانا ارتباط برقرار کرده انشا الله که روز به روز در زندگيت پيشرفت کني.من الحمدولا هيچ مشکلي ندارم خدارا شکر ،سوال هم ندارم چون از پرسش و پاسخ هاي بقيه استفاده کردم.

    فقط ازت ميخوام يه نصيحت توي جوابم بگي ،چون نصيحت قلب تيره ما رو روشن ميکنه خواهشا کلي نباشه.(مثلا نگي خدا پرست باش)

    مشخصاتمم اينه:پسر،مجرد،21ساله سال آخر مهندسي در حال حاظر هم کارمند مخابرات.منتظر نصيحت شما هستم.

    پاسخ

    سلام عليکم ...سوال سختي کردي...خدا را در همه جاي زندگيت حاضر و ناضر بدون ...چون همني خدا روز قيامت قاضي و حاکم است ...
    + مريم 
    سلام. خسته نباشيد.
    چند روزي هست توي سايت ها دنبال داستان هاي سکسي ميگردم وميخونمو تحريک ميشم اولين باره ک توي محرم از اين داستان ها ميخوانم.خيلي تحريک ميشم. لطفا کمکم کنيد چجوريي جلوي شهوت خودمو بگيرم.قبلا هم با پسري دوست بودم ک براي اولين بار به جاهاي حساسم دست زده يه دوسالي ميشه ک رابطمو قطع کردم.لطفا کمکم کنيد.چه جوري جلوي شهوتمو بگيرم. به خصوص داستان هايي ک خشونتش زياد باشه علاقه دارم.
    پاسخ

    سلام عليکم ... اولين کاري که مي کنيد اين است که ديگه سراغ داستانهاي س ک س نباشيد چرا که خوندن اونا هر ادمي که باشه تحريکش مي کنه و براي اين که بتونيم ميل جنسي را کنترل کنيد لينک زير را به دقت بخونيد........... .« http://www.jonbeshnet.ir/news/14656 »
    + عاطفه 
    باسلام شوهر من ادعا دارد تا به حال چندين دختر در محافل دوستانه اش از او در خواست سکس داشتن و او در خواستشان را رد کرده قسم قران هم ميخورد ايا من بايد باور کنم در صورتي که شراب خوار هم هست اگر او درستکار بوده چرا نامحرم در بين مهمانيشان بوده و... لطفا کمک کنيد من بايد ديد مثبا داشته باشم يا منفي؟
    پاسخ

    سلام عليکم ... واقعا من نمي توانم قضاوت کنم... شايد فقط شرابخوار است ولي دروغگو نيست... الله اعلم
    + باران 
    حاج آقا ي سوال ديگه عشق عاشقي حرام است؟؟
    پاسخ

    سلام عليکم ...عشق واژه مقدسي است و در مورد دوست داشتني به کار مي رود که از راه حلال به وجود امده باشد اگر دوستي انسان با شخصي از راه حلال باشد مانند عقد باشد بسيار خوب و باعث خوشبختي است ولي اگر از راه حرام مانند رابطه هاي حرامي که امروزه اسمش را دوستي گذاشتن باشه اسمش عشق نيست بلکه شهوت پرستي و گمراهي و خراب کردن دنيا و زندگي است
    + باران 
    سلام علي نميدوني چراحاج آقاج نميدن؟
    + آشنا 
    حاجي جون اگه خانه عفافي باشه خيلي از مشکلات حل نميشه؟
    پاسخ

    سلام عليکم ... الله اعلم
    + علي 
    سلام حاجي
    + باران 
    حاج آقا توراخدا ج بدين منتظرم
    پاسخ

    اگر مي خواهيد جواب سوالات شما به زودي داده بشه لطف کنيد سوالتون را از طريق اين ادرس ارسال کنيد..در ضمن خواستم پاسخ سوالات را به شما ايميل کنم ولي ارسال نشد ..فکر کنم ايميلي که اينجا براي من گذاشتي اشتباه باشه« http://meraj14.mihanblog.com/post/271 »
    + باران 
    مهربان دوجنس هستي هاا
    + باران 
    اگه ميشه ج بدين ممنون ميشم
    + باران 
    باعرض سلام من13سالمه عاشق يه پسر19 ساله هستم ببخشيداين ميگم هروقت همديگر ببينيم لب ميديم به هم راستش بگم شب بدون اون خوابم نمي بره فقط توبغلش ميخوابم همين .اشکال داره؟
    پاسخ

    سلام عليکم ... هر گونه رابطه با نامحرم تا زماني که عقدي صورت نگرفته باشه شرعا حرام است و چقدر حيف است که شما در اين سن کم اين گونه آلوده به اين رفتار حرام شدين و اين گونه خودتون را نيازمند اون مي دوني...رسول گرامي اسلام مي‌فرمايد: «براي هر عضوي بهره‌اي از زناست، زناي چشم، نگاه آلوده (چشم چراني) است. و زناي زبان سخن نابجا و شهواني با نامحرم است. زناي گوش شنيدن چيزهاي حرام (مانند موسيقي و سخنان شهواني و...) است. و زناي دست دراز کردن آن به سوي نامحرم و زناي پا، رفتن به مجلس گناه و... مي باشد.»[2]اين روايت، براي پيشگيري از گناه است؛ يعني انسان بدون مقدمه به عمل منافي با عفت مبتلا نمي‌‏شود. بلكه اول نگاه مي‌‏كند و به دنبال آن دل و فكر انسان متوجه نامحرم مي‏‌شود، و اگر بر نفس خود مسلّط نشود، به زنا آلوده مي‌‏شود؛ لذا اسلام براي اين كه از همان قدم اول جلوي گناه را بگيرد، مي‏‌فرمايد: زنا و يا هر گناه ديگر مراتب و درجاتي دارد كه به تدريج به مرحله نهايي منجر مي‏‌شود؛ بنابراين مؤمن بايد قدم اول را برندارد، تابه مراحل بعدي كشيده نشود.بلي، مرحله نهايي زنا تماس و دخول است، اما چون تا مقدمات و نگاه به نامحرم نباشد، كار به آن جا نمي‏‌رسد، لذا از نگاه به نامحرم به عنوان عمل شنيع زنا ياد شده است.
    + پيمان 
    اگه يه پسر يه زن يا دخترو بدون اطلاع ديگران صيغه كنه وارتباط جنسي برقرار كنه حكمش چيه .اگه يه پس با دوست دخترش رابطه برقرار كنه چي حكمش چيه.
    پاسخ

    سلام عليکم ....تنها راه حلال شدن رابطه با جنس مخالف ازدواج است خواه دائم باشد يا موقت و براي ازدوج موقت با دختر باکره که قبلا ازدواج نکرده است بايد حتما اجازه ولي دختر باشد و در اين مساله فرقي بين دوستي با جنس مخالف و غير دوستي نيست
    + amir 
    باسلام من پسري مجردهستم که بازن شوهرداري دوست بودم فقط يکبار بوس وبغل کرديم ارضاع شديم اين زنا محسوب ميشود؟
    پاسخ

    سلام عليکم ...زناي واقعي زماني است که دخول صورت گرفته باشد ولي رسول گرامي اسلام مي‌فرمايد: «براي هر عضوي بهره‌اي از زناست، زناي چشم، نگاه آلوده (چشم چراني) است. و زناي زبان سخن نابجا و شهواني با نامحرم است. زناي گوش شنيدن چيزهاي حرام (مانند موسيقي و سخنان شهواني و...) است. و زناي دست دراز کردن آن به سوي نامحرم و زناي پا، رفتن به مجلس گناه و... مي باشد.»[2]اين روايت، براي پيشگيري از گناه است؛ يعني انسان بدون مقدمه به عمل منافي با عفت مبتلا نمي‌‏شود. بلكه اول نگاه مي‌‏كند و به دنبال آن دل و فكر انسان متوجه نامحرم مي‏‌شود، و اگر بر نفس خود مسلّط نشود، به زنا آلوده مي‌‏شود؛ لذا اسلام براي اين كه از همان قدم اول جلوي گناه را بگيرد، مي‏‌فرمايد: زنا و يا هر گناه ديگر مراتب و درجاتي دارد كه به تدريج به مرحله نهايي منجر مي‏‌شود؛ بنابراين مؤمن بايد قدم اول را برندارد، تابه مراحل بعدي كشيده نشود.بلي، مرحله نهايي زنا تماس و دخول است، اما چون تا مقدمات و نگاه به نامحرم نباشد، كار به آن جا نمي‏‌رسد، لذا از نگاه به نامحرم به عنوان عمل شنيع زنا ياد شده است.
    + ثنا 
    جواب سوالمو بدين خوشحال ميشم ايا مشکل حال کردن پسر و دختر تز طريق حرف زدن
     <      1   2   3   4   5    >>    >