سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 982615 | بازدیدهای امروز: 8| بازدیدهای دیروز: 43
درباره خودم

جواب سوالات
سجاد
لطفا سوال خود را در قسمت نظرات وبلاک راه فضیلت مطرح کنید..و در این جا پاسخ سوال خود را ببینید: آدرس وبلاک راه فضیلت: http://tavasool.parsiblog.com/
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
موضوعات
لینک های دوستان
اشتراک
 

 

سلام.من دختری 20 ساله هستم.در خانواده مذهبی بزرگ شدم...حقیقتش چند تا مشکل دارم.از اولی شروع میکنم. 9 ماه پیش با پسری در چت روم دوست شدم.کلا فقط یک بار رفتیم چت روم.بعد فقط دیدار حضوری بود و اس ام اس.از هم دیگه خوشمون اومد.
اون در قم زندگی میکنه.پسری ساده هست.خداییش از لحاظ خانواده هم سطح و اخلاقی طرفم خیلی بهتر از منه.خیلی.فقط مشکل اینه که ما چند بار درباره روابط جنسی که دوست داریم با هم صحبت کردیم.
و 3 بار به هم دست دادیم.اون منو خیلی دوست داره ولی من سرد شدم.خیلی به خاطر این دو اشتباهم گریه کردم.خیلی.ولی آروم نشدم .
می خوام بدونم رابطمو باهاش نگه دارم یا نه.اینم میدونم که دوستی خوب نیست ولی قراره بریم پیشه مشاور. اطرافیانم خیلی منو میترسونن.آنقده مردد شدم که نگیدو نپرسید.بهش گفتم دیگه دست نمیدم شاکی شد ولی قبول کرد.اون صحبت ها هم واسه 5 ماه پیشه.راستی پسره نمازش ترک نمیشه.نونه حلال هم خورده اهل خمس و زکات هم هستن دیگه حرفی نزد.
دومین مشکلم اینه که نماز نمیخونم و پشتم خیلی خالیه..خیلی به خدا التماس کردم ببخشتم ولی نمیبخشه.به بزرگی خودش قسم میدونم اشتباه کردم و نامحرم بود ولی... .انقد ناراحتم عفت و پاکیم از بین رفته.
دیگه ثباته شخصیتی ندارم.غروب که میشه میشینم گریه میکنم تا 1 ساعت بعد...میشه راهنماییم کنید تا این دو تا مشکلم حل بشه؟
پاسخ:
از این که سوال خودتون را با ما در میان گذاشتید از شما سپاسگزرام ان شاالله که خداوند به همه ما توفقی توبه و برگشت از اشتباهات را عنایت بفرماید.
اول این که در مورد پسر نوشته بودید که از لحاظ اخلاقی از شما بهتر است باید عرض کنم پسری که باب گفتگو و دوستی را با دختری باز می کند حد اقلش این است که بگوییم در مسائل شهوانی که یکی از قطب های مهم زندگی است اخلاقش بسیار ضعیف است و راه انحرافی و دوستی با جنس مخالف که بسیار خطرناک است را انتخاب کرده است همان گونه که شما نوشته اید چند بار هم با هم دست داده اید و در مسائل جنسی با هم صحبت کرده اید که این بسیار خطرناک است چون شروع فرو رفتن در مسائل جنسی و بی حیایی ابتدا از سخن گفتن شروع می شود و به مرور زمان به مسائل دیگری می رسد و اصلا گفتگوی دو شخصی که با هم نا محرم هستند در مکانی خلوت که دیگران نمی توانند وارد شود قطعا نفر سوم این گفتگو شیطان است که ممکن است این گفتگو حضوری باشد و یا در چت و اس ام اس و ...و شیطان وقتی وارد شد راه های انحراف جنسی را به طرفین پیشنهاد می کند و هوای نفس و ...پس هر چه سریع تر باید از این گونه خلوت ها و گفتگو ها کناره گیری کنید و اگر دوست داری با این پسر باشید باید روند خواستگاری و بعد عقد«دائم یا موقت »را در پیش بگیرید..

مطمئن باشید دوستی با جنس مخالف اصلا به صلاح نیست و همان گونه که می دانید غریزه جنسی  از نیرومندترین غرایز در وجود انسان است که بسیاری  از رفتارهای  آدمی را شکل می‌دهد
در نتیجه  هر عاملى که موجب تحریک انگیزه‌هاى شهوانى در جامعه گردد و به آرامش روحى و روانى و عفت عمومى، صدمه وارد کند، موردتأیید اسلام نیست. اسلام می‌خواهد انواع لذت‌های جنسی در محیط و درون خانواده شکل گیرد واز این طریق آرامش روحی و روانی و پیوند‌های عاطفی نیز برقرار بماند و با طرح آن در محیط جامعه به پیوند خانواده و اجتماع آسیب وارد نشود
به جهت میل شدید جنسی گاهی اوقات بی آنکه دختر و پسر(به خصوص دختران ) بخواهند، در وضعی قرار می‌گیرند که حتی اراده خود را از دست می‌دهند و دیگر نمی توانند از ارتباط جنسی  خودداری  کنند و ناخود آگاه و بی آنکه بخواهند، کم کم در آن اوضاع بدون بازگشت قرار می‌گیرند و زمانی متوجه می‌شوند که کار از کار گذشته است، یعنی با فراهم شدن اوضاع دیگر، جلوگیری از آن بسیار سخت و دشوار است، به خصوص آنکه پسران فریبکار و متاسفانه حرفه‌ای در فریب دختران جوان در این موارد، شیاد و تردست هستند، پس چرا نباید این جریان را از سرچشمه بست ؟ به همین دلیل در اسلام حتی خلوت کردن زن و مرد (دختر و پسر) نامحرم در مکانی که رفت و آمد نباشد، حرام و گناه است..پس اگر آن پسر شما را دوست دارد و می خواهد با شما زندگی کند ازش بخواهید که به خواستکاری شما بیاد و شما هم به عقد او در بیایید و به این وسیله از بودن در کنار هم لذت ببرید...
اما قسمت دوم سوال شما:«به خدا التماس کردم ببخشتم ولی نمیبخشه. به بزرگی خودش قسم میدونم اشتباه کردم و نامحرم بود ولی... .انقد ناراحتم عفت و پاکیم از بین رفته.»




نویسنده: سجاد(پنج شنبه 91/11/26 :: ساعت 10:56 صبح)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ